Czekoladki reklamowe – jakie wybrać?

Posted on

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

Wielki wzrost popularności gadżetów reklamowych, pozwalających na nadrukowanie na nich własnego firmowego logotypu lub nazwy, sprawił, iż w dzisiejszych dniach praktycznie nie ma artykułu, z którego nie moglibyśmy wykonać jakiejś formy reklamy. Co więcej, nie tylko mamy mnóstwo różnych kategorii, ale powstaje coraz to więcej podkategorii i tak w zwykłych słodyczach możemy dosłownie przebierać w poszukiwaniu tego odpowiedniego. Markę można wypromować już na wszystkim – cukierkach, czekoladkach oraz bombonierkach.

Wzięcie pierwszych lepszych nie jest dobrym pomysłem. Różnią się one bowiem nie tylko wielkością czy smakiem, ale przede wszystkim ceną. Ogólnie możemy czekoladki reklamowe podzielić na trzy główne kategorie.

1. Zwykłe pojedyncze cukierki
Zawinięte w papier z nadrukiem naszej firmy zwyczajnie czekoladki reklamowe idealnie nadają się do recepcji, na konferencje czy targi handlowe. Ich niska cena sprawia, że możemy bez wahania zakupić hurtową ilość takich słodyczy. Tutaj również posiadamy wybór – czarna albo biała czekolada w kształcie koła bądź kwadratu.

2. Ekskluzywne pojedyncze cukierki
Są również dostępne Czekoladki reklamowe w postaci ekskluzywnej. Jak sama nazwa wskazuje, ich cena będzie już nieco wyższa, a i rozdawanie ich każdemu klientowi może nie okazać się dobrym rozwiązaniem. To nie tylko szykowne opakowania ze złotymi obwolutami. Tu również liczy się smak – możemy na przykład trafić na czekoladki reklamowe z nadzieniem o smaku pistacjowym albo malaga. Nadają się na konferencje i do biura, w którym przyjmujemy ważnych klientów.

3. Całe zestawy
Oczywiście w sklepie z gadżetami można dostać również całe czekolady, w których na opakowaniach będzie znajdowała się nazwa naszej firmy, logo i wybrany jakiś slogan typu „wesołych świąt”. Znajdziemy tu również klasyczne bombonierki, a może się to okazać wręcz idealny prezent na wszelkie święta dla naszych najważniejszych klientów. Im w końcu możemy sprawić nieco więcej przyjemności.

Warto więc zainwestować w każdą z tych kategorii, abyśmy byli przygotowani na wszelką możliwą ewentualność.

Tags: , ,