baloniki reklamowe
W ostatnich latach wielkie galerie i centra handlowe traktowane są nie tylko jako miejsca robienia zakupów, ale również jako centra rozrywkowe. Znajdują się w nich kina, kluby fitness, bowling, dyskoteki a także liczne kawiarnie i restauracje. Tym samym samopoczucie bywalców owych galerii jest zwykle bardzo dobre, dalekie od stresu i codziennego szybkiego tempa życia. Takie warunki nadają się idealnie na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej. Dobry humor klientów sprzyja promowaniu konkretnych przedsiębiorców, produktów oraz usług.
Dość powszechnie zauważa się wykorzystanie baloników, które stanowią element wielkiej kampanii reklamowej. W przypadku wyżej wspomnianych galerii handlowych, baloniki reklamowe wręczane są najczęściej dzieciom, mimo, że przekaz reklamowy adresowany jest do dorosłych. Tu spotykamy przeważnie balony z nadrukiem logo banków, sklepów mieszczących się w danym centrum handlowym a nawet marki konkretnych samochodów.
Na pierwszy rzut oka, baloniki reklamowe są mało znaczącym gadżetem reklamowym. Ich trwałość jest bardzo krótka, a przydatność niewielka. Oznacza to, że nazwa firmy, nazwa produktu lub logo drukowane na balonie nie będzie się „rzucało w oczy” przez dłuższy czas. Jak jednak przekonują specjaliści badający skuteczność poszczególnych gadżetów, baloniki reklamowe kojarzą się ludziom z miłymi chwilami, radością, odpoczynkiem i spontanicznym zachowaniem. Wszystkie te emocje są wyjątkowo pozytywne, więc skojarzenie ich z nazwą firmy korzystnie wpływa na zbudowanie jej pozytywnego wizerunku.
Tags: baloniki reklamowe, baloniki reklamowe cena, baloniki reklamowe logo, baloniki reklamowe projekt