Baloniki reklamowe dla dorosłych i dzieci

Posted on

baloniki reklamowe

baloniki reklamowe

Lista różnorodnych gadżetów reklamowych z roku na rok staje się coraz dłuższa i coraz bardziej zróżnicowana. Wprawdzie w ścisłej czołówce wciąż plasują się najbardziej popularne kalendarze i długopisy reklamowe, lecz coraz częściej specjaliści od reklamy i marketingu wykorzystują nowe, dotąd nieznane prezenty. Kreatywność w tym zakresie nierzadko zaskakuje nawet samych przedsiębiorców, którzy nie spodziewają się aż tak skutecznych działań promocyjnych z wykorzystaniem nowych gadżetów reklamowych.

Kampania reklamowa w centrach handlowych

W ostatnich latach wielkie galerie i centra handlowe traktowane są nie tylko jako miejsca robienia zakupów, ale również jako centra rozrywkowe. Znajdują się w nich kina, kluby fitness, bowling, dyskoteki a także liczne kawiarnie i restauracje. Tym samym samopoczucie bywalców owych galerii jest zwykle bardzo dobre, dalekie od stresu i codziennego szybkiego tempa życia. Takie warunki nadają się idealnie na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej. Dobry humor klientów sprzyja promowaniu konkretnych przedsiębiorców, produktów oraz usług.

Baloniki reklamowe dla dzieci i nie tylko

Dość powszechnie zauważa się wykorzystanie baloników, które stanowią element wielkiej kampanii reklamowej. W przypadku wyżej wspomnianych galerii handlowych, baloniki reklamowe wręczane są najczęściej dzieciom, mimo, że przekaz reklamowy adresowany jest do dorosłych. Tu spotykamy przeważnie balony z nadrukiem logo banków, sklepów mieszczących się w danym centrum handlowym a nawet marki konkretnych samochodów.

Na kogo działają promocyjne balony?

Na pierwszy rzut oka, baloniki reklamowe są mało znaczącym gadżetem reklamowym. Ich trwałość jest bardzo krótka, a przydatność niewielka. Oznacza to, że nazwa firmy, nazwa produktu lub logo drukowane na balonie nie będzie się „rzucało w oczy” przez dłuższy czas. Jak jednak przekonują specjaliści badający skuteczność poszczególnych gadżetów, Baloniki reklamowe kojarzą się ludziom z miłymi chwilami, radością, odpoczynkiem i spontanicznym zachowaniem. Wszystkie te emocje są wyjątkowo pozytywne, więc skojarzenie ich z nazwą firmy korzystnie wpływa na zbudowanie jej pozytywnego wizerunku.

Tags: , , ,